اس ام اس زیبا
تاريخ : برچسب:اس ام اس زیبا, | | نویسنده : zahra

 آهای پسر سرزمین من ,دیروز مردان غیورسرزمینم مردانه در میدان میجنگیدند...معلوم هست کجایی خیلی وقت است تو را گم کرده ایم !!!
امروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ، مو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی درجستجوی .....هستی!!!
آهای پسر سرزمین من . . دختران سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد ، قوی باشد در سختی ها ،در دشواری ها همراه و همیارشان باشد انقدر قوی وغیور باشد ....که همه دنیا در برابرش کم بیاورد...
آهای دختر سرزمین من ....احساس میکنم این روزها معنای زیبایی را گم کردی خواهرم باور کن زیبایی در چشمهای امانتیه رنگ روشن و لبهای برجسته کرده سرخ نیست...
باور کن هر چه قدر هم دماغت را کوچک کنی و سر بالایش کنی در چشم یک پسر واقعی زیبا نخواهی شدملاک های زیباییت را تغییر بده...
زیبایی ظاهری هر فرد همانیست که خدا در وجودش قرار داده زیبایی ظاهر زمانی به چشم خواهد آمد که تو قلب پاکی داشته باشی ...این حرف شعارنیست هرگز,اونوقت همه تو را زیبا خواهند دید
دختر زیبای سرزمین من از صمیم قلب برایت آرزو میکنم زیبایی حقیقی گم شده ات را دوباره پیدا کنی!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اوکسیژن
  • ریاح